FÅR JAG?

  2011-11-28 / 10:01:04 / emelie englund /
Får du dricka vin för mamma & pappa?

Har fått frågan förut och ja, mina föräldrar vet att jag dricker och har vetat det i snart ett år. Med tanke på
att jag aldrig gjort bort mig eller kopmmit hem sent och as packad. Min mamma har sett mig påverkad en
gång och hon behöver inte göra det mer. Jag har kontroll och dricker mig i stort sätt aldrig full. Jag tycker
inte om att vara full helt enkelt. Sen vill varken mamma eller pappa att jag dricker varje helg, fredag och
lördag. Men, det gör jag inte heller. Så inga problem, alla föräldrar vet säkert. Men dom vill inte inse det!
Romina och jag förra nyår.


Carryes

Men för i helvitte. dom har gjort samma sak, du ska få se själv, när du har ilbattingar att hålla reda på, man tycker att man är så bra.. men man minns plötligt ingenting av sin egen ungdom...hm ..konstigt, altzheimer, hm njäe ...

2011-11-28 @ 19:11:07
URL: http://carryes.wordpress.com
Carryes

Åh vad hon är fin Romina, hoppas att hon får en riktigt fin hunk i julklapp...mayomaj..

2011-11-28 @ 19:13:07
URL: http://carryes.wordpress.com
romina

haha snygg bild empa!

2011-12-01 @ 10:35:19
Sara

Fiin

2011-12-03 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0