KOLLA IN !

  2011-11-24 / 15:51:35 / emelie englund /
Jag har blivit lite utav en användare lite här och var.
Jag har skaffat konton lite här och var. Som ni vet
har jag Facebook, och där får ni gärna lägga till mig
om ni skriver ett mail och säger att ni är bloggläsare.
Emelie Englund

Sen har jag även tumblr.com genom skolan där jag ska lägga
in bilder jag tycker om som "fotograf". Så där läggs inte mina
bilder på mitt såkallade privatliv ut. Utan mest bilder som jag
ska lotsas söka jobb med, och kanske med användning utav
den se hur jag utvecklats genom att ha ett arkiv sen långt tbx.
Där heter jag www.emelieenglund.tumblr.com

Sen har jag även blivit en användare utav instagram. Lägger ut
bilder lite då och då med tanke på att mitt internet inte fungerar
om jag inte haft Wi-Fi vilket bara är i skolan och hemma. Men det
kan vara roligt att titta ;) Sök på Emelie Englund så hittar ni mig!


fredrica

jag har addat dig men du accepterar ju aldrig , och jag är bloggläsare ju

2011-11-24 @ 16:13:14
josefine

jag skicka en vänförfrågan nyss till din fb, är bloggläsare! :) josefine esping@ fb, så du vet!:)

2011-11-25 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0