MASK

  2011-11-07 / 12:44:04 / emelie englund /
Sitter och har en mask (?) som är genomskillnig. Aldrig vart med om det. Men gott luktar den, jordgubb..
Har även färgat ögonbrynen, men tror att färgen är gammal för det blir inte speciellt mycket resultat. Men
masken min ska jag ta bort alldeles strax sen vill jag fixa mina naglar lite. Dom har vuxit  och hållt sig
starka. Ville göra tippar, men vill inte förstöra min egna just nu när dom är så jämna o fina. Haha.
Efter det blir det väl serie och även göra något att äta ;)

Btw, så beställde jag hår igår. Det blir nail hair. Kommer inom 2-5 dagar och sen ska det sättas i också. Det
ska mamsen hjälpa mig med. När det blir får vi se. Vi hörs lite senare ! Pussar och massa kramar till er ♥


Rackabajsare

Vilken nationalitet är sexigast enligt svenska singlar?



Temperamentsfulla spanjorer, självsäkra amerikaner, sensuella italienare, eller glada norrmän? Vilken nationalitet är sexigast enligt singlar



17 okt 11



Singlar tycker

37% Norrmän

16% Italienare

9% Spanjorer

7% Amerikaner

7% Danskar

6% Irländare

6% Greker

5% Fransmän

4% Engelsmän

3% Tyskar

1673 röster



Män tycker

45% Norrmän

13% Italienare

10% Spanjorer

6% Amerikaner

7% Danskar

3% Irländare

3% Greker

5% Fransmän

4% Engelsmän

4% Tyskar

937 röster



Kvinnor tycker

27% Norrmän

20% Italienare

8% Spanjorer

9% Amerikaner

7% Danskar

10% Irländare

9% Greker

5% Fransmän

5% Engelsmän

1% Tyskar

736 röster



Kommentar



Norrmännen är sexigast enligt svenska singlar! Norrmän får 37% av singlarnas röster och vinner omröstningen före bl a italienare, spanjorer och amerikaner.

2011-11-07 @ 17:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0