MIN GÅRDAG

  2011-11-03 / 21:45:14 / emelie englund /
Igår såg jag plus 19 till på Paranormal Activity 3. Höll på att skita på mig under filmen. Men tycker inte det är
så jätte farligt som alla andra påstår efteråt. Folk har ju inte kunnat sova osv. Innan filmen åkte jag, Malin 
och Emma in tidigare till stan för att kika lite. Vi åt Mc'Donalds och jag köpte en parfym och ögonbrynspenna.
Sen vart det en stor stor Chailatte på Weyne's. Awsome god! Jag hade skapligt ont i magen efter den kan jag
lova. Filmen avslutades med utkörning från biografen och 4 brandbilar plus poliser. Trevlig kväll! Åkte sen till
Johan och sov. 

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Åkte till Farsta centrum vid 2 och åt Subway, köpte en ring och en jacka
och åkte sen hem tillsammans med mamma. Har gjort en kladdkaka och guaccamole som vi ska mumsa på till filmen Bad teatcher. Imorgon är det jobb som står på listan och efter det blir det kanske en fika med Ebba.
Vi hörs, puss


Anonym

Vad har du för ögonbrynd penna?

2011-11-04 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0