HAPPY GIRLY

  2011-10-11 / 20:44:05 / emelie englund /
Tjänna hopp!

Trött tjej här efter att ha satt klockan på 0fem.tre10 i morse. Det sved kan jag lova. Gick upp
och gjorde mig i ordning och sen direkt till bussen. slängde i löshåret idag. Jobbigt. Hatar. Ska sätta
i riktiga limningar så fort jag har tid osv. det ända jag gör är att gå i skolan, plugga och jobba. har inte
speciellt mycket tid över till annat. Men fan. Skönt ska det bli!

Ska packa i ordning bagen för att sen gå ut i det ISkalla vädret. helt sjuk. det är svinkallt ute?
Kommer börja snöa snart fan. Fan. fa. fan! Hata. Ska iallafall till min lilla boy och sova där. Imorgon
är det skola och jag börjar halv 12. super skönt. Sen efter skolan blir det nog hemgång eller köpa present
till Emma och mamsen. får se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0