MINA HEMLIGHETER

  2011-10-09 / 19:55:24 / emelie englund /
Jag håller på att läsa en bok skriven av Sophie Kinsella som heter "Mina hemligheter".
Boken är så sjukt bra, kan inte slita mig när jag åker buss och tunnelbana. Läser konstant. 
Nu har jag kommit in i boken också. Valde den för en uppgift i skolan och trodde aldrig jag
skulle hinna läsa hela tills deadline vilket var på ungefär 2 veckor. Den är på 350 sidor. Jag
dör typ efter 100 annars. Men gosh, awsome bok. Har fått rysningar, tårar i ögonen och aa, gud
vet vad. Ett tips från mig till er. Ha tålamod !


Jenna

Blev sugen på att testa o läsa den nu :)) brukar aldrig läsa böcker annars!

2011-10-09 @ 20:59:44
celine molven lande

utrolig fint design! har du laget det selv??

<3

2011-10-10 @ 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0