5 FAKTA OM MIG

  2011-09-09 / 23:59:56 / emelie englund /
- Jag är som sterain, allt rinner bara av mig. Om någon snackar bakom min rygg,
ger mig skit eller säger elaka saker som jag för 1 år sen egentligen skulle vart ledsen
för och tagit åt mig utav, skiter jag fullständigt i idag, imorgon och föralltid.
- Jag har gått på gymnastik i över 5 år och slutade för många år sen pga. skador.
Har än idag skador i rygg och fötter.
- Jag älskar att sitta för mig själv och lyssna på svenska låtar/depplåtar. Inte för att
jag är deppig, bara för att jag gillar låtarna. Dom har en gång vart min historia om
man nu kan säga så. Förr kunde jag lyssna och känna att låten var som gjord för mig
just för att jag hade mina kärleksproblem och andra problem, now I just like them !
- Jag som alla andra hatar falska människor, ingen nyhet direkt.
- Jag tror på riktigt att jag är äldre än jag egentligen är, tyvärr! Ser mig själv som stor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0