SCAARY HAND

  2011-09-13 / 20:55:18 / emelie englund /


Euw min hand ser as äcklig ut ;o

Sitter iallafal vid världens segaste datan, de suger, allt suger, sumpar jag den här
datan OCKSÅ så dör jag. Då hoppar jag fan. Seriöst, då har 4 års bilder gått åt helvete.
Kul.. Nej det får inte hända!

Ska snart gå in på rummet, börja skriva på min uppstats (igen) och sen börja göra tippar,
och måla naglar osv. Ska till skolan imorgon och börjar halv 12 så det är najs. Får se hur jag
mår imorgon men måste nog gå ändå, annars missar jag lite för mycket tror jag. Dock vill jag
bli frisk till helgen osv. Har även lite andra saker att göra imorgon, t.ex. åka till pappa, fota huset
och rummet samt familjen. Sen leta efter min andra laddare. Sen ska jag antagligen träffa vänner,
plugga osv. Shit! Hatar när jag inte är på banan, dags nu Emelie!



Clara

Jag fattar inte hur du kan vara så himla fin

2011-09-15 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0