SOM EN SÖNDAG - MIN DAG

  2011-09-13 / 12:04:54 / emelie englund /
Tjenatjena!
Sorry för dålig uppdatering, men jag mår inte så bra just nu. Är sjuk, har hosta,
förkyld, varm och ont i huvet. Igår gick jag hem från skolan, hämtade lillebror
och sen hem och sov 2 timmar, sen var det inget mer med det. Jag kollade på
film och kunde inte sova pga hostan och svårt att andas. Men tillslut gick det och
jag sov. Vaknade vid 7 imorse och gick in till mamma och sa att hon skulle sjuk-
anmäla mig. Och sen gick jag in till mitt rum igen och sov. Vaknade och mamma
hade handlat massa gott till en liten sjukling som mig. Älskar att vara sjuk, för då
köper mamsen alltid massa gott till mig.

Ska fixa i ordning lite grejer idag, ta ett bad, raka benen, skrubba kroppen,
ta ett fotbad, måla naglarna, göra tippar, ta massa behandlingskrämen i håret
och sen städa lite, plugga och fota. Det är det jag har att göra idag. Tar allt i
min egna takt, ingen stress. Det här är en såndär dag jag verkligen behöver.

Too young to die



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0