SVAR PÅ FRÅGOR

  2011-09-09 / 11:03:11 / svar på frågor /

Älskar din blogg å dina ögonbryn är jätte fina..det är inte så att du skulle kunna lägga ut en video när du fyller i dom? Tack så jätte mycket :) Hmm... videos är inte min grej. Vart köpte du conversen? Vill verkligen ha färgen! :) Dom rosa korta Conversen köpte jag på CoopForum när dom hade tagit in dom och sålde dom för billigare priser. Hej Emelie! Jag ska åka på mini semester nu i September till Stockholm, vart rekommenderar du att jag ska shoppa? Jag vet ju att Barkaby Outlet finns, brukar du hittat mycket där? kram! Brukar faktist inte vara i Barkaby speciellt mycket, har varit där ett par gången och dom har väldigt mycket märkeskläder till billigare priser. Det är ett bra ställe att gå till, men även Nacka Forum och Sickla skulle jag rekomendera. Riktigt stora och bra centrum, dom har i stortsätt alla butiker i ett centrum som det finns i hela Stockholm stad. Kram på dig! Du dansade väl förut, gör du det fortfarande och vad för dans? Kraam:) Yes jag har dansat i många år, den här terminen har jag valt att inte gå, just för att jag ville se hur det var i skolan. Om det var mycket eller lite plugg och sådär. Kommer nog antagligen börja nästa termin, dock tror jag att det inte blir Haninge Dansstudio utan i Stan någonstans :) var är den as snygga blusen köpt? :) Den är köpt på Cubus ;)


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0