MIN VECKA

  2011-09-05 / 20:20:54 / /
Tisdag - Skola, sen kanske stan och köpa present, sen bort på kvällen.
Onsdag - Skola, sen kanske stan eller något sånt (har mycket presenter att köpa)
Torsdag - Skola, sen hem och ta det lugnt (eller något)
Fredag - Antagligen ledig från skolan, ta det lugnt och utgång kanske?
Lördag - Öppna butiken, jobbar heldag eller halvdag. Tjejmiddag på kvällen.
Söndag - Bara chilla och ta hand om mig själv.

Nämnde att jag har mycket presenter att köpa, svar ja. Haha hela min familj fyller år i September månad. Och även Oktober. Lillebror, Lotsaspappa, Kusin, Lotsasmamma, Storasyster. Sen i Oktober är det min tur, min mammas och faster. Ja, så plånboken kommer bli något lättare nu.. Menmen, sen måste jag även fota en hel del i veckan då vi fått en uppgift att berätta om oss själva i fotoform. Ja, svårt att beskriva.

Mina fina tjejer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0