SNÖ SNÖ SNÖ

  2012-12-05 / 15:24:00 / emelie englund /
Hellou denna vintriga vidriga vinter väder dag. Jag hatar dig!
Inga bussar går, jag vill köpa min jacka. Vad ska man göra med det här vädret?
Varenda år blir det samma sak, strejk! Så den här trevliga tråkiga onsdagen kan 
slänga sig i väggen. Nej jag skojar. Jag tycker inte om snö men jag hatar inte den
här dagen. Onsdag. Jag har tillägnat den tillsammans med min prins och vi har
vaknat sent, kollat på Weeds hela morgonen/dagen och ätit frukost framför tvn. Jag kan
inte klaga. Finns inget bättre! Frågan är bara hur vi ska ta oss härifrån, och när jag
får köpa min jacka. Och om man slipper skola imorgon också? Det hade varit något.
 
Vi har precis duschat och ska bara ta det lugnt, trots att jag behöver plugga. Jag får
göra det lite senare. Puss och kram på er, hoppas ni inte ens tänkte tanken på att 
åka till skolan idag. Det gjorde verkligen inte vi !
 


Sanna

Ja fy det är verkligen förjävligt med så här mycket snö men ändå mysigt

2012-12-05 @ 21:37:19
Frida

Söta ni är tillsammans! Hur träffades ni? Värsta drömparet ju ;)

2012-12-09 @ 00:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0