IF THIS WAS A MOVIE

  2012-02-26 / 00:32:06 / emelie englund /
Bild från i veckan. Gillar ni den snygga färgen vid hårbotten som uppstår när man färgat håret...?
Tjena alla nattugglor!!
Jag sitter hemma och har precis varit ute med Niklas och åkt lite bil. Tidigare idag var jag hos farfar
som bli 70 bast idag. Grattis! Hade sån magont när jag gick därifrån. Åt så himla mycket god mat, tårta
och jag vet inte vad. Därefter hämtade Niklas mig och vi åkte hit och kollade på Melodifestivalen och sen
ett inspelat avsnitt av gladiatorerna. Sen ut. 

Ska jobba imorgon så måste gå och lägga mig, annars är det lov. Tjiho!! Och jag flyttar idag. KUL!!
Nej nu går jag och lägger mig. Puss på er så hörs vi något imorgon antagligen.


Moa

Älskar verkligen din blogg! Typ drogar den! Hur många läsare har du dagligen ungefär? Kram<3

2012-02-26 @ 10:42:10
URL: http://ljungmoa.blogg.se/
Anonym

Var har du köpt den tröjan du har på bilden ? :)

2012-02-26 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0