SVAR PÅ FRÅGOR

  2012-02-26 / 20:02:59 / svar på frågor /
En fråga. jag har blivit sviken av en och samma kille 6 ggr på raken, och jag har även gett han 6 chanser eftersom man gör dumma grejer när man är kär. Och nu var det vi ett tag och allt var så himla bra. Sen helt plötsligt ville han inte, men han säger att han fotfarande älskar mig och allt. Mina kompisar säger åt mig och inte ge han fler chanser och bara skita i honom för det är hans misstag typ. Men jag kan inte, jag kan inte ens vara arg på honom, älskar han fotfarande jättemycket. även gråter jag varje dag, pga honom. Saknar han varenda sekund. Finns det inget annan man kan göra?.. mitt hjärta är så söndrigt emelie, vet inte vad jag ska göra. tacksam för svar.<3
Hej! Älskar din blogg<3
Jag har valt till estetik och media och ska välja foto som inriktning mest troligt. Men jag är jätte nervös om jag kommer in. Jag undrar hur höga poäng man måste ha för att komma in? Skulle bli ÖVERLYCKLIG för svar!<3Kram<3<3<3
Hej! Jag har en fråga som jag verkligen hoppas att du kan svara på. Det är nämligen så att jag är överviktig och har precis börjat med ett nytt program för att förlora vikt. Och då undrar jag hur lång du är och hur mycket du väger? Tycker nämligen att du är sjukt snygg, både i kroppen och till utseendet :) KRAM
Älskar verkligen din blogg! Typ drogar den! Hur många läsare har du dagligen ungefär? Kram<3
En fråga. jag har blivit sviken av en och samma kille 6 ggr på raken, och jag har även gett han 6 chanser eftersom man gör dumma grejer när man är kär. Och nu var det vi ett tag och allt var så himla bra. Sen helt plötsligt ville han inte, men han säger att han fotfarande älskar mig och allt. Mina kompisar säger åt mig och inte ge han fler chanser och bara skita i honom för det är hans misstag typ. Men jag kan inte, jag kan inte ens vara arg på honom, älskar han fotfarande jättemycket. även gråter jag varje dag, pga honom. Saknar han varenda sekund. Finns det inget annan man kan göra?.. mitt hjärta är så söndrigt emelie, vet inte vad jag ska göra. tacksam för svar.<3 Been there, done that. Ge upp, om han inte tagit vara på sina chanser, varför he honom några? Det är galet jobbigt. Men i slutändan lär du märka att det var värt det. Du är inte värd honom, utan någon så mycket bättre. Därför ska du inte fastna vid honom längre än till nu. Time to move on!! Jag säger det utav egen erfarenhet och sen ska du inte lyssna om du inte vill det. Men jag önskar att någon hade sagt så till mig, därför säger jag så. Inte alls för att förstöra eller vara dum! Lycka till ♥ Hej! Älskar din blogg<3 Jag har valt till estetik och media och ska välja foto som inriktning mest troligt. Men jag är jätte nervös om jag kommer in. Jag undrar hur höga poäng man måste ha för att komma in? Skulle bli ÖVERLYCKLIG för svar!<3Kram<3<3<3 Jag var sjuukt orolig jag med. Men det löste sig tillslut och jag hade över 100 poäng mer än vad intagnings poängen låg på. Jag trodde det skulle ligga på sjukt mycket högre, men det gjorde det inte. Sen ska jag inte säga för mycket eftersom det säkerligen är olika från skola till skola? Lycka till, puss!Hej! Jag har en fråga som jag verkligen hoppas att du kan svara på. Det är nämligen så att jag är överviktig och har precis börjat med ett nytt program för att förlora vikt. Och då undrar jag hur lång du är och hur mycket du väger? Tycker nämligen att du är sjukt snygg, både i kroppen och till utseendet :) KRAM Min vikt är inget jag pratar om, men jag är säker på att du inte är så överviktig som du tror. Skippa snackset och snabbmaten och börja träna istället så kommer du märka en stor skillnad ;) Tack så mycket!!Älskar verkligen din blogg! Typ drogar den! Hur många läsare har du dagligen ungefär? Kram<3 Naaaaw thats sweet :) Jag har ungefär 600 - 700 unika om dagen :) Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0