I WANT TO BE LIKE YOU

  2012-01-26 / 00:20:33 / emelie englund /
Hejsan hopsan!

Bara massa deep inlägg nu för tiden men ja, jag har inte riktigt tid för att skriva dessa inlägg
om vad jag gör, har gjort och ska göra. Rätt meningslöst med tanke på att nobody cares. Men
har iallafall vart i skolan, åkte hem och har inte gjort speciellt mycket. Malin kom för några hours
sen och vi har vart ute och gått och nu ska vi lägga oss och kolla på film. Skola imorgon som
vanligt och efter det blir det moneymaking, alltså jobb. Vi hörs när jag har tid, ni får gärna skriva
om det är något speciellt jag ska skriva om, har ingen som helst inspiration for the moment. Puss

Bild från igår innan jag drog på bio.


Isabel - mamma till Ninja

Kan du visa hur du sminkar dig? :)

2012-01-26 @ 08:36:39
URL: http://isabelkn.blogg.se/
Anonym

Va har hänt med dig och Johan för 345 gången nu?

2012-01-26 @ 16:04:35
Clara

Undrar också vad som har hänt, förstår dock om du inte vill dra upp det.

2012-01-29 @ 19:20:20
URL: http://claragentele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0