ITS TIME

  2012-01-05 / 23:21:09 / emelie englund /
Det är helt amazing, nu har det redan gått så pass lång tid att det är dags. Jag och syster åker till London
om några timmar och det ska bli sjukt roligt! Vi kommer strosa runt på stan, kolla runt i de "populära" ställena
som t.ex. Oxford street, Hyde park, Big ben osv. Självklart är min kamera med, men jag kommer inte uppdatera
förnst nästa vecka på onsdag antagligen. 

Så nu vet ni det, jag är lite pirrig och mamsen börjar bli orolig när det börjar närma sig. Pappa hämtar
oss vid fyra imorgon så åker vi in till flygplatsen och sen går planet kvart över 6. Hoppas verkligen allt går
som det ska!
Men jag kanske slänger in något inlägg sådär innan vi åker, annars får ni ha det sjukt bra!! Puss


Anonym

Du får ju ikke glömma Harrods!

2012-01-05 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0