Like a bozz

  2012-01-23 / 16:31:03 / emelie englund /

Tjenare boys and girls! Jag sitter på världens längsta bussresa hemmåt efter en dag i skolan. Dagen gick riktigt snabbt trotts att jag va helt slut. Har varit upptagen hela helgen därav jävligt torrt med inlägg. Men det har varit väldigt skönt faktist o bara vara, utan att behövt tänka på att uppdatera. Men ska försöka komma igång nu. Har ibte all tid i världen som förut innan gymnasiet o jobbet. Men jag ska göra mitt bästa.

Btw. Så har ni en snygg bild på hur jag såg ut dagen efter en 20minutare på solarieöarna. Har lagt upp andra men på denna syntes det bäst hur det verkligen såg ut. Hemskt! Aja, hemma om någon timme vi hörs sen innan jag går ut o power walkar. Puss

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0