TIPS TILL ER

  2012-01-14 / 12:25:40 / emelie tipsar /
Vill ge ett tips till er som är smyckes älskare precis som jag. Att köpa äkta silver i allt är inte speciellt kul och
plånboken mår heller inte speciellt bra utav det. Därför är det en skit bra grej att köpa sig ett genomskinligt
nagellack och måla på ringar, halsband osv. Jag brukar oftast göra det, då blir de inte koppriga och fingrarna
ser inte möggliga (gröna) ut efter man användt ringen ett par gånger.
Måla överallt, i flera omgångar så håller dom längre :)


Therese

Funkar det på örhängen också? Jag har vanliga små silvriga, men en liten "diamant" på och dem har jag i i stort sätt hela tiden. Hihi! :)

2012-01-14 @ 18:20:10
URL: http://vitree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0