IM ALIVE

  2012-01-02 / 23:32:26 / emelie englund /
Mitt nyår började med fix här hemma, sen åkte jag till Kemo och förade och sen till Elin Torsler och åt
middag med trevligt folk. Firade även tolvslaget där. Sen drog jag och Johanna till Bella i Brandbergen,
där var jag i kanske någon timme, sen drog jag och några till Emma Miding en stund. Drog sen hem och
sov. Kom dock hem runt 09.00 om jag inte minns fel. Jag var lagom död på morgonen/dagen därpå och
fick panik då jag vaknade klockan 15. Låg sen i soffan hela dagen bokstavligen, käkade lite mat och städa
sedan huset. Jag är galet nöjd med det här nyåret, och fan så mycket bättre ska det bli! Det kan inte alltid
vara lätt. Sedan upptäckte jag när jag kom till Elin att jag inte hade några baterier på kameran, såklart!
Så jag tog Elins kamera och fotade med den. Dock har några bilder kommit upp bara.

Menmen, annars har jag inte gjort speciellt mycket förutom att tagga till London tillsammans med syster.
Vi var i stan och bytte en julklapp och åkte sen till Farsta och hälsade på kusin och gav henne lite mat
med tanke på den långa dagen för henne. Kikade runt och shoppade lite. Sen växlade jag och min
syster pengar. Det är inte långt kvar nu, på fredag drar vi ;)


Sara

Ahaa tyresö ju! Woop ;)

2012-01-05 @ 15:43:34
URL: http://alwayssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0