FISKEN I VATTNET

  2012-11-22 / 00:02:51 / emelie englund /
Skönt! Har precis lämnat in en uppgift såhär någon minut innan deadline. Men inne är den iallafall!!
Jag ligger nu hos min älskling och vi ska snart gå och lägga oss efter att ha vart och simmat idag,
jag beundrar de som håller på med det där. Sjukt jobbigt och grymt träning.
Efter det åkte vi till mig och hämtade lite grejer och sen käkade vi på La Fleur. Har pluggat mestadels
av kvällen förutom att ha myst med Adam. Som sagt blir det läggdags snart och imorgon ska vi spela
in ett program på morgonen och sen direkt till mässan. Jag kommer stå där från 12-16 ungefär. Leta
efter vår monter och kom förbi vettja! Jag och Ebba kommer stå i studion så kom förbi så får vi ta några
bilder. Puss sov gott :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0