SATURDAY

  2012-11-17 / 11:17:36 / emelie englund /
God morgon !
Jag har fixat o trixat lite hela morgonen, är ni redo för att åka till jobbet.
Kommer jobba ett par timmar och sen hem och göra mig i ordning för
att senare ikväll ska jag på fest. Jag har nu svarat på alla de frågor som
jag känner inte är allt för personliga. No coments ! Ha en bra dag, puss


Emelie

Hej ! Måste bara börja med att säga att du är så sjukt fin, verkligen skitvacker! Du är en natural beauty utan att överdriva. Har följt din blogg hur länge som helst och ville berätta att jag blir så inspirerad av dig. Alltså när jag känner mig riktigt nere och när inget går bra och orken nästan är slut så klickar jag mig in på din blogg. Blir genast på bättre humör och får inspiration och glädje. Tack så mycket för det ! Du får mig tro att jag också kan, att jag kan lyckas med mitt liv. Jag är jättetacksam. Det var väl det jag hade att säga i princip.. diggar ditt namn btw ! Puss

2012-11-17 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0