SVAR PÅ FRÅGOR DEL 1

  2012-11-14 / 21:54:00 / frågestund /

Har du pojkvän just nu eller är det bara din bästa killkompis?
That's my guy! 

Om du tränar, vad tränar dudå?
Jag försöker variera så mycket som möjligt, att powerwalka, gå till gymmet och sådär. På gymmet
tränar jag olika muskelgrupper per pass. Ben, Mage, Rygg, Armar osv. Kondition är det tråkigaste
på gymmet. Hatar det ! Försöker istället gå ut och gå då. Lite roligare än att gå på samma ställe på
gå bandet ;)

Vart bor du nånstans?
Jag bor i Stockholm, Haninge, Vega&Brandbergen.

Hur många läsare har du just nu?
Jag har runt 300-350 dagligen.

Tycker du det är fult med piercingar eller är det helt okej?
Jag tycker absolut att det är okej, det är en smaksak. Men jag personligen skulle inte
vilja ha piercingar i t.ex. ansiktet. 

Skulle du tänka dig och skaffa nån piercing?
 
Absolut, önskade att jag tog navelpiercing för längesen, nu är det lite "old" haha. Men att pierca
nippeln skulle jag gärna vilja göra!

Vad gjorde du för att ditt hår kunde växa ut så snabbt och bli så långt igen. 
Oj, det har jag frågat mig själv också. Jag har inte gjort något speciellt faktiskt. Otroligt nog! Antar att
det var för att jag slutade använda hårförlängning och jag plattar knappt mitt hår längre. 


Haha sjukt kul att kolla på skillnaden. Nu har jag en lejonman jämnfört med då.
 
Brukar det vara folk som kommer fram till dig på stan och sådär som känner igen dig? berätta :)
Nej det är det inte, det har hänt några gånger och det är super kul, väldigt generande men riktigt uppskattande.

Umgås du något med Johan? Eller har du bytt umgänge efter att ni gjort slut?
Nej vi umgås inte och bytt umgänge? Nej kan jag inte påstå, bara det att jag håller mina bästa närmare än
andra. Har heller inte tiden till att umgås med människor speciellt mycket då skola, jobb och träna tar mycket tid.

Och hur ser du på dig själv/ditt liv nu om du jämför med när du var tillsammans med Johan och var inne o "Haningebubblan"
Haha, haningebubblan det lät lite roligt. Jag bor i Haninge så jag antar att jag alltid kommer vara inne i "Haningebubblan". Jag kan självklart inte säga att det var dåligt när vi var tillsammans men jag mår bra nu, jag har absolut gått vidare och är jätte lycklig som det är just nu. Så jag ska långt ifrån klaga :)

Vad använder du för smink/hårprodukter? Du ser alltid så fräsch ut!
Tack du! Jag kan visa det i ett inlägg någon gång. Om du påminner mig :D

Har du någon gång varit ihop med lille wille? 
Haha, nej nej absolut inte! 

Tänker du någonsin på Johan? ses ni någon gång som vänner i nuläget?
Det va ett jäkla tjat, haha nej jag tänker inte på honom, och nej vi ses ingenting alls i nuläget.

hur många syskon har du ?
Jag har tre syskon, en storasyster, en lillebror och en lillasyster.

vad heter din bästa kompis ?
Malin, utan tvekan.

är du och malin englund syskon ?
I wish, haha men nej vi är kusiner :)



Emma

Kul att läsa! :D

Jag tänkte höra:
1. Vad är du mest nöjd med när det gäller dig som person/din personlighet? Och minst nöjd med?
2. Vad är du mest nöjd med när det gäller ditt utseende? Och minst nöjd med?
3. Vilka är dina favoritaffärer?
4. Vad är det pinsammaste du har varit med om?
5. Skriv 3 bekännelser, alltså någonting du inte tror att vi läsare vet om dig.
6. Har du någon konstig vana? Isåfall vad?

Skulle vara kul att veta :)

2012-11-14 @ 23:18:21
mm

du svara ju inte på alla frågor

2012-11-15 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0