IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG, FÖR IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!

  2012-10-05 / 08:16:58 / emelie englund /
God morgon allihopa!
Tänka sig att jag nyss kunde räkna till tre siffriga dagar tills det skulle vara denna dag. 
134, nu är det 0. Today is the day och jag fyller sjutton år. Känns som vanligt inte speciellt
mycket. Men nu är det bara ett år kvar till arton, 365 dagar. Det går fort :) 

Idag blev jag väckt strax innan sju med frukost och en sjungande familj, och presenter såklart.
Det är standard att vi får godis till frukost på vår födelsedag, vi får alltid välja. Älskar't! Så, vad händer
idag? Ledig från skolan som vanligt, men jag ska till jobbet strax. Har egentligen lite små brottom,
så jag ska göra mig i ordning och åka dit. Sen ska jag fixa med Elin och senare blir det middag och
bio med bästavän. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0