LITE TEXT

  2012-10-27 / 16:39:56 / emelie englund /
Sitter i soffan hemma och kollade nyss på reprisen på Xfactor och blev lite halvt irriterad.
Jag är ganska insatt i det där, just för att det är ett bra program, och riktigt grymma artister.
Det förvånade mig otroligt mycket att Hey Mary blev kvar och Manda åkte ut. Det gör mig
fan förbannad, haha. Manda är sjukt mycket duktigare än tre medelålderskärringar som
sjunger bra, men inte lika bra. Haha aja.

Idag ska jag städa rummet, göra mig i ordning och äta Mias för att sen ta mitt feta arsle till
Täby. Ja ni hörde rätt. Jag bor i Haninge, och ska åka till Täby. Komunalt. Det är halloweenfest
som står på schemat. Hoppas på en riktigt rolig kväll, dock lär jag inte komma hem. Men det
löser sig :) Puss
                                                                         


elinore

Lägg gärna in en bild på din halloween outfit :)

2012-10-28 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0