SKOLFOTO

  2012-10-11 / 14:51:10 / emelie englund /

Min dag började inte riktigt som jag tänkte mig. Hade tänkt att gå upp i tid så att jag hann fixa mig inför skolfoto och allt idag. Men försov mig, satte på mig tröjan jag planerat att ha och spiller självklart foundation på den. Men försökte ta bort det så gott det gick, men det syns ändå (titta bilderna). Sen stress lockade jag håret, brände mig på hakan, skrek och vart förbannad, missade bussen, och kom tillslut till skolan och alla lockar var ute ändå. Ovärt? JA! Som tur var tog jag med locktången så det löste sig iallafall !

Nu är jag Påväg till jobbet, jobbar till 20.00 sen blir det hem och städa :) puss



Anonym

Åh vart har du köpt tröjan? Du är så jäävla snygg!!

2012-10-12 @ 09:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0