VI ÄR FÖR DUKTIGA !

  2012-10-01 / 19:28:25 / emelie englund /
Hola bitchasos!
Jag och Ebbis sitter på Waynes Cofee och pluggar och har gjort det de senaste tre timmarna ungefär. 
Vi har en timmes internettid kvar så vi lär sitta här en timme till. Sen blir det hemgång. Har inte fått 
super mycket gjort, pga. annat som snott åt sig mina tankar. Men nu är det bara att kötta på sista!
En oldie på mig och Ebbis :)


Sofie

Åh, jag är så himla glad att du har börjat blogga igen. Har följt dig så länge och blev jätte chockad när du slutade uppdatera. Har kollat in här lite då och då och kollat om du skrivit något, och när jag var in för någon dag så jag blev jag aaaas glad för att du hade hunnit uppdaterat massor. Så jag satt och kollade genom allt, haha. En av dem bästa bloggarna jag läst. Och att du är så jääävla vacker gör bara saken bättre. Är helt förälskad i dina ögonbryn btw!
Sluta inte blogga nu bara, du gör verkligen intryck på vissa människor. Som mig t ex. Ha det bra!

Svar: åååååååååååååååh this makes me soooo happy <3 love love love
emelie englund

2012-10-03 @ 01:26:38
URL: http://nattstad.se/sofuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0