HJÄLP !

  2012-09-12 / 23:47:32 / emelie englund /

Jag är som ny på det här, trots flera års bloggning. Så I need your help. Vad vill ni veta? Vad ska jag skriva om? Noll inpiration.


sanna

fan vad kul att du har börjat blogga igen trodde du hade slutat på riktigt men kul i alla fall . har följt din blogg i över ett år och din blogg är jätte bra har även kolla den när du inte har uppdaterat men roligt att se att du har börjat igen ha det bra :)

Svar: vad roligt att höra, tack så jätte mycket ! puss
emelie englund

2012-09-13 @ 00:11:14
Line C

Endelig er du tilbage! Har læst dine gamle blogindlæg for mange gange, har savnet dig sådan. Begynd endelig at blogge fast igen! Du kunne blogge om hverdags makeup, tøj...

Knus Line, Danmark.

Svar: jaaaa va roligt ;) jag ska ta vara på dina tips, puss
emelie englund

2012-09-13 @ 17:11:58
frida

kommer du ihåg detta? hahah
http://www.youtube.com/watch?v=mKJhvj2VRFA&feature=related

Svar: hahaha aa inte något man glömmer direkt ;)
emelie englund

2012-09-13 @ 17:52:39
Anonym

Det är alltid roligt att se collage med kläder och sådant som man kan köpa, sen tips och så är alltid roligt :) sen är jag ny här, en kompis tipsade mig, så skulle vara kul om du tog dig tid och skrev ett inlägg om dig själv. (vem du är, familj, fritid, skola osv). Kram :)

2012-09-13 @ 20:42:57
Tess

Du har sjukt snygg klädstil, så det skulle vara jättekul om du kunde klippa ihop lite snygga höstoutfits, lägga upp mycket outfitbilder, visa ditt favoritplagg eller favoritskorna. Sen skulle det även vara kul du skaffade en header/design med bild på dig själv, hihi! Kram :)

Svar: jag ska ta vara på dina råd tjejen ;)
emelie englund

2012-09-17 @ 00:22:17
isabell

Du kan lägga upp bilder på ditt rum, man får sjukt mycket inspiration då, och bilder från om du varit utomlands, båda dom sakerna är jätte kul att se bilder på:) du är jättefin och det är kul att du börjat blogga igen!:)

2012-09-22 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0