MY CLOTHES

  2012-09-28 / 07:18:57 / emelie tipsar /
Älskar att ha koll på mina kläder på det här sättet. Jag brukar hänga i färgordning, och det går enkelt att
hitta vad man ska ha på sig. Jag hade en mindre klädstång förut men bytte nu med min syster och för att
slippa se den och alla kläder och väskor och skor och skit så har jag suttit och sytt och hållt på med dessa
gardiner som jag kan dra för och det ser mycket fräschare ut . Älskart !


Anonym

kan du inte visa dina favoritkläder ? :)

Svar: oj, jag har inga specifika kläder. Har tröttnat på det jag har, men något sånt skulle jag väl kunna lägga upp ;) tack för tipset <3
emelie englund

2012-09-29 @ 00:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0