NAILS

  2013-08-09 / 13:45:00 / emelie englund /
Mina naglar har blivit så jäkla risna. Jag har under drygt ett halvårs tid gått till min vän Jossan och gjort naglar. Sist hade jag en utväxt på sex veckor vilket är typ halva nageln, det resulterade i att de gick av och fick med sig en hel del av mina egna. Längst ut är naglarna jätte tunna och går bara av hela tiden. Jag ska vila dom ett tag till men kommer nog aldrig ha ett uppehåll igen. Det är inte bra alls. Just nu har jag ett risigt nagellack, ska byta ut det tänkte jag. Sen ska jag snart gå till henne igen. Hon är btw jätte duktig, jag har nämnt det förut. Hon gör hemma hos sig i Tyresö och det kostar bara 300 :- Kika in hennes Instagram @nagelgodis. 


Josephine aka nagelgodis

Vad snäll du är, hoppas du kommer snart igen :D <3

2013-08-13 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0