SVAR PÅ KOMMENTARER

  2013-08-07 / 17:21:14 / emelie englund /

Så himla snygg i vilket som :) Har länge undrat vad du använder för kamera? Tack så hemskt mycket!! Jag använder en Nikon D90 oftast med objektivet 50 mm fast. Du är så himla vacker, skulle du inte kunna visa hur du sminkar dig och vad du använder? skulle verkligen tycka det va superkul! Absolut det ska jag göra, just nu behövs det verkligen införskaffas nytt smink men jag ska göra ett inlägg utav det jag har! :) Du är så himla vacker! Kan inte du skriva ett inlägg om utseendefixering och sådant eftersom du berättat smått om det (ögonbrynen och att du kände dig "tvungen" att fylla i dom så att folk inte skulle fälla kommentarer). Skulle vara intressant att läsa hur du ser på dagens fixering vid att man ska se så himla "perfekt" ut och alla ideal. Det ska jag verkligen göra!! Den texten jag skrev förut var en uppgift i skolan egentligen. En novell. Men jag ska göra det igen, det är verkligen något som intresserar mig. Tack för tipset ♥ Du är sjukt vacker, älskar dina outfits, du är otroligt vacker! Du har ett sådant himla unikt utseende tycker jag, du ser ut som en sådan tjej man kan se framför sig gå på röda mattan. Kolla bara dina läppar, så fylliga och fina, din näsa helt rak och perfekt. Du passar sjukt bra i alla hårfärger, har följt din blogg sedan 2010 och kan säga att du är lika snygg i allt. Tack så hemskt mycket! Jag blir så sjukt jäkla jävla glad av sånt där. Tack tusen gånger !!!!! Jag älskar ditt "nya sätt" att klä dig på, mer ljusa färger, det är verkligen skitsnyggt på dig! Du får liksom dina outfits att se så enkla och självklara ut, samtidigt som de är vrålsnygga. Tack, jag trivs duktigt bra där jag är just nu. Jag är riktigt glad att jag börja tänka om. Hela min garderob var i princip svart. Nu har jag inte satt på mig ett par svarta byxor på hur länge som helst. Det gör en glad, faktist att ha ljusare kläder :) Din hy är ju helt fantastisk! Några bra tips på hudvårdsrutiner? Oj tycker du? Klart jag har dåliga perioder jag med. Kanske inte är något som synts. Jag gör faktist inget speciellt för att ta hand om min hy. Jag tvättar ansiktet med tvål och vatten och smörjer nästan aldrig in mig. Ibland gör jag ansiktsmasker och peelar, annars inget speciellt. Jag använder dock inte foundation och sånt utan endast puder.Du är verkligen oerhört vacker, don't forget that! Vem du än är, du är en ängel, don't forget that!!  Det är så himla kul att du har börjat uppdatera regelbundet igen! Jag har läst din blogg sedan flera år tillbaka och du har nog alltid varit en inspirationskälla för mig. Jag började läsa din blogg när jag var 13 år och nu fyller jag snart 18 :) Det har varit så otroligt roligt att se dig utvecklas och förändras genom åren och jag vill bara säga att du är en väldigt fin tjej! Du ger ett glatt och positivt intryck och verkar så trevlig och ödmjuk! Du är verkligen vacker rakt igenom och det ska du aldrig glömma tjejen. Stå på dig själv och fortsätt vara du, du är grym :) Ännu en kommentar som åker rakt in i hjärtat. Tack till att börja med och vad roligt att jag ger dig inspiration, det hoppas jag att jag kan fortsätta med. Du har följt mig i fem år, wow!! För mig är det otänkbart att någon skulle följa mig så länge. Tack tack tack ♥ Saknar inte du din första kärlek, Johan? Tänker du på hur det skulle vara nu om ni fortfarande var tsm? Du var ju lycklig med honom väl? Det var ett och ett halvt år sen vi gjorde slut och nej jag kan inte säga att jag saknar honom. Inte på det sättet. Vi hade vårat och nu är jag förälskad på nytt i min Adam. Jag skulle inte kunna tänka mig att bli tillsammans med Johan igen. Vi har vuxit ifrån varandra och hade vårt då, i två år. Det handlar inte om att jag var lycklig med honom. Nu är jag lyckligare än någonsin med min nuvarandra pojkvän. Vad heter typsnittet du har på din tatuering som du har på låret? :) Typsnittet heter Signerica och finns på Dafont.com. Jag tycker så himla mycket om dig och har alltid gjort! har följt dig sedan oktober 2009 tror jag och det känns tillochmed som om jag faktiskt kände dig haha. Så himla kul att du börjat uppdatera igen! Stå upp för dig själv! Nämen, haha ja man kan väl säga att du gör det antar jag. Jag har under mina år varit ganska personlig på den här bloggen. Vad roligt att du tycker det!! Kramar till dig :)

 såhär glad! (gammal bild)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0