VISTE NI ATT...

  2013-08-09 / 12:38:21 / emelie englund /
...efter flera års rökning så har jag nu slutat. I onsdags var det ett halvår sen jag rökte sist. Till en början var det ingen lätt match. Jag hade humörsväningar och grät för minsta lilla. Även fast nikotin-tuggumin hjälpte mig en del så klarade jag inte av att äta dom. De är riktigt vidriga och jag mådde illa av dom. Så jag slutade helt enkelt bara en dag. Jag hade sagt så länge att jag skulle sluta, flera gången och till slut sa folk " du kommer aldrig göra det, du säger bara så". Okej sa jag, det här är min sista cigg och så blev det. Den 6:e Februari. 

Det är riktigt skönt, nu har jag inga problem med det. Jag är heller aldrig sugen. Jag kommer aldrig röka igen. Faktiskt! Jag tycker det är äckligt, dessutom har jag sparat 6000 på det. Jag lägger undan tusen spänn i månaden för det var ungefär det jag la på cigg. Usch, det är hemskt, sluta röka gott folk :) Ni kommer vara glada sen!


sanna

Bra gjort jag själv rökte ett tag och sluta för två år sen det ärsjuk äckligt och man spara pengar på att sluta och man luktar så jävla illa jag behövde intenikotin tuggaumin hade lätt att sluta men det är super bra bra att du sluta man mår intr bra av skiten det är så sjukt jobbigt när man går förbi folk som röker hatar den lukten det är jobbigt när man har atsma men jag är inte så mycket bland folk som röker . Bra blogg har förljt dig i två år ha det bra.:-)

2013-08-09 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0