VITT VITT VITT

  2013-08-02 / 08:45:00 / emelie englund /
Match nummer två. Kanske inte funkar året runt om man inte är väldigt vit. Jag har blivit "ljusare" i min klädsel nu under den senaste månaden. Det är en mycket somrig outfit och jag diggar den stenhårt. Tillsammans med en beige väska och en färgglad sjal kanske? Dessa skor gillar jag att ha öppna och "hoppa i skor". Jag tycker inte att dom klär lika bra när de är knytna. Det är såklart en smaksak.

Vitt vitt vitt. Det är aldrig fel. Jag skulle kunna gå helt vitklädd men skulle nog inte våga då folk skulle tro att jesus hade kommit ner på jorden. Hehe. Skämt och sido. Det var inte ens kul.


M

Snacka om perfekt kropp! <3

2013-08-02 @ 18:13:39
Anonym

vart har du köpt den vita toppen? :)

2013-08-02 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0