MITT 2012

  2013-01-02 / 21:21:00 / emelie englund /

Hur har ditt 2012 varit? Oj, jag vet inte riktigt om det är bättre eller sämre än 2011. Jag menar, man blir äldre och får nya vanor/sysselsättningar. Jag har t.ex. aldrig behövt plugga såhär mycket som jag gjort 2012. Jag har heller inte jobbat så mycket som jag gjort. Men året har varit mycket bra, jag har träffas mycket nytt folk och utvecklats som människa. Jag har även tjänat mycket mer pengar än åren tidigare vilket gjort att jag kunnat unna mig alldeles för mycket. Ett bra år helt enkelt! Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det tror jag verkligen, man lär sig av sina misstag och det har jag verkligen tagit på allvar. Jag ska finna mer tid till vänner och familj och även min pojkvän. Det är väldigt viktigt. Jag ska växa i mig själv och komma ner på jorden helt och hållet. Blev du kär i år? Ja Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Det viktigaste datumet detta år är den 18 november då jag och Adam blev tillsammans. Bästa köpet? Haha, ja ni. Måste nog vara min Michael Kors väska. Kommer användas flitigt. Sen många andra saker, men inget speciellt. Vad spenderade du mest pengar på? Shopping till mig själv och gåvor till andra.Bästa minnet från 2012? Helt klart resan med Malin till Turkiet, bästa veckan i mitt liv. Vad önskar du att du gjort mer? Även fast jag tränade som en dåre i början på år 2012 så önskar jag att jag tränat mer, eller iallafall lika mycket som tidigare. Vad önskar du att du gjort mindre? Dividerat om onödiga saker. Jag är expert på det. Vad gjorde du på din födelsedag? Jag gjorde nog inget speciellt, men där omkring så hade jag fest hemma som jag inte minns mycket av, så det vart den sista gången jag drack alkohol på tre månader och det fick mig också att inse hur värdelöst det är att få minnesluckor och må skit dagen efter. Därför har jag valt att inte festa mycket alls förutom vid speciella tillfällen som t.ex. nyår nu. Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Be a better friend and girlfriend, bli fit till sommaren, sluta röka helt, spara mer pengar, sköta skolan bättre. plåta mer. Allt ska bli bättre helt enkelt. Men det viktigaste för mig är att sluta röka, har gjort det alldeles för länge nu och nu är det dags.  

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0