CHANGE

  2013-07-12 / 14:34:00 / emelie englund /
Jag tycker det är så roligt att se hur man förändras. Jag menar, för inte alls längesen var jag kolsvart i håret och hade en annorlunda stil än vad jag har nu. Förr var jag mycket "hårdare". Jag diggade det, iallafall då. Nu undrar jag varför jag inte färgade håret tidigare, men det är lätt att vara efterklok. Eller något. 

Under en kort period har jag haft alla möjliga färger på håret. Jag var rödhårig, oranghårig, eldhårig, orange/brunhårig och brunhårig. Nu skulle jag väl säga att det har börjat arta sig. Vi får se hur länge
min bruna färg sitter i nu med tanke på att jag har såkallat "glashår". Färgen rinner bara av. Men sånt är
livet. Mitt hår pallade att färgas varje månad när jag var svarthårig, det får väl bli samma rutin nu igen. 


Anonym

Om du har ljus utväxt varför inte slinga lite för att inte utväxten ska bli så 'hård' så man måste panikfärga tillslut? :-)

2013-07-12 @ 14:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0