DAGS FÖR HELVETES VECKAN

  2013-07-15 / 09:24:47 / Emelie Englund /

Hej hopp! Jag är på väg till jobbet nu och ska jobba till tre, sen ska jag på den 3 och en halv timmes långa kursen för övningskörning. Latjo? Nej, jag hade hellre åkt hem till pojkvännen och hängt. Men men, nu ska det bli gjort.
Varför jag valde att kalla denna vecka för en helvetes-vecka är för att jag jobbar totalt 5 dagar av 7. Heldagar, vilket innebär 10 timmar. Men det är bara och kämpa på, snart ska jag och min älskling åka till marmaris (Turkiet) så jag får min sol där :) annars kan jag ju säga att min gårdag var sådär. Jag mådde skit och va riktigt bakfull, men lördagen var rolig :) Min invigning av dojjorna resulterade i stearin rakt på. KUL! nej.. Bra emelie !!

Här är två bilder jag tog nyss :)



Anonym

varför åker du till turkiet av aalla ställen? Du verkar inte ha nån aning om hur vanligt det är med våldtäkt på resenärer som åker dit

2013-07-15 @ 19:28:18
Anonym

Gå till nattklubben "kiss", så galet kul & jättehärliga människor!

2013-07-16 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0