MEN PLEASE

  2013-07-16 / 09:07:13 / Emelie Englund /

"varför åker du till turkiet av aalla ställen? Du verkar inte ha nån aning om hur vanligt det är med våldtäkt på resenärer som åker dit"

Varför? Först och främst älskar jag Turkiet, jag har varit där säkerligen 7 gånger och detta blir min åttonde. Vem säger att det bara händer sånt i Turkiet? Det kan hända överallt. Jag och min kusin var där förra året. Två tjejer på 16 år, och vi hade så jävla kul. Alla va så himla trevliga och det va inga problem. Ha inga fördomar för att det är Turkiet. Dessutom åker jag med min pojkvän och han skulle aldrig låta något hända mig!



Anonym

Jag tycker så himla mycket om dig och har alltid gjort! har följt dig sedan oktober 2009 tror jag och det känns tillochmed som om jag faktiskt kände dig haha. Så himla kul att du börjat uppdatera igen! Stå upp för dig själv!

2013-07-16 @ 22:27:25
L

Hej!
Jag fyller 18 om några dagar och jag undrar om du har några tips på bra saker man kan önska sig.

2013-07-17 @ 17:32:21
Sannali

Turkiet är en av de bästa semester länder som finns! Rekommenderar det verkligen

2013-07-17 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0