STUDENTEN - sån lycka!

  2013-06-10 / 10:09:00 / emelie englund /
 
Min fina vän Elin tog studenten onsdagen oc jag var där när hon kom springandes. En sån lycka och jag grät. När det rinner över av sånt som är bra som kommer glädjetårarna fram. Äntligen slipper du skolan, och nästa år är det min tur! Därefter vart det flakåk som ni ser och där uppe stog jag också. Äckliga och dyngsura efter en och en halv timmes åk så fick vi skjuts hem och gjorde oss i ordning för en riktigt trevlig kväll. Nu längtar jag tills det är min tur !!


Anonym

Malin, jag tycker att du borde färga ditt hår tillbaka till svart, det ser inte bra ut nu, jag vet att du skiter i vad andra tycker, men du såg verkligen speciell ut i svart, nu när man ser dig gå förbi lägger man inte ens märke till dig. Nu seru ut som alla andra :/ (ingen hatkommentar, Kommenterar bara din färg på huvet, trodde du gillade mörkt hår, dina ögon sken upp i de svarta :D )

2013-06-14 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0