ABSWORKOUT

  2013-11-13 / 12:51:00 / emelie englund /
God morgon, eller dag Kanske. Jag sitter just nu på bussen på väg till skolan. Börjar klockan två, haha helt värdelöst... Ska ha utvecklingssamtal innan dock. imorse åkte jag till gymmet, körde ett mage och bröst pass. På den andra bilden hade jag sprungit på löpbandet. Jag älskar att göra det, skulle va guld att ha en tv eller något att sysselsätta sig med bara. Aja, ville bara säga hej! min kamera är på jobbet, därav så dåligt ned uppdatering. Men jag ska svara på era frågor senare idag :) åuss


Anonym

jag läste om att du inte åt något under en period? hur mycket gick du ner då? har du några tips till att göra samma sak om man vill gå ner snabbt? blev du aldrig hungrig

2013-11-13 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0