BOTOX

  2013-11-01 / 23:50:00 / emelie englund /
Jag har många gånger funderat på att fylla mina läppar. När jag säger det så öppnar säkert många av er munnen lite extra och undrar om jag är dum i huvet haha. Jag har redan rätt stora läppar naturligt och när jag var yngre så sa jag hela tiden att jag ville förminska dom. De var för stora. Det var iallafall vad folk sa till mig. Nu vid äldre dagar så plutar jag och posar väldigt mycket med läpparna och det gör ju hela grejen mer "självklar" att jag ska fylla på. Men så sa en vän till mig att om jag gör det så kommer folk aldrig se mig med naturligt stora läppar utan kommer bara tro att allt är fake. Vilket är sant. Det är roligare att vara naturlig än onaturlig.
 
Imorse fick jag en dish av Adams telefon rakt på läppen vilket resulterade i en liten fläskläpp. Så jag provat på botox för en dag hehe. Not! Men de svullnade upp, dock bara på ena sidan så min läpp vart något sne . Nu är det ett litet blåmärke. Men jag kommer stay natural, inge mer med det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0