MARC BY MARC

  2013-11-20 / 14:20:46 / emelie englund /
Jag köpte den här skönheten till min man när han fyllde år och den har blivit för liten för honom, gissa om
jag vart ledsen? Nej, absolut inte :D Jag tänkte köpa en till mig själv men fick inte för honom då vi skulle ha likadana.... Hehe killar! Så nu är den min!! Köpt på Marc Jacobs butiken inne i stan. 
 
Ser ni förresten hur sjuk jag är? Hehe not. Jag gjorde mitt yttersta för att se någorlunda ut. 
Jag är så jäkla risig, orkar inte ens skriva eller någonting. Men ikväll ska vi åka på bio.
Nya Hunger Games väntar!


Anastasia MichaElle S

fucking vacker du är!!

2013-11-20 @ 19:22:12
URL: http://imstasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0