PICTURES

  2013-11-19 / 23:59:28 / emelie englund /

 
1. Senaste tillskottet till rummet, kunglig ram va? 2&3.Bild efter ett pass på gymmet, burkar duscha och göra mig i ordning där. 4. En sån där vanlig egobild, inga konstigheter. 5. Detta är mitt hår nyfönat, och en stel jag. 6. Jag och mamsi en kväll. 7. Spänner skiten ur mig :) 8. Soluppgång under en powerwalk. 9. Min nybäddade säng och fantastiska rum! I löve. 10. Nya pyjamas byxor. 11. Fick en Thomas Saabo berlock av min prins, nu har jag alltid med honom, mitt A ♥ 12. Me and my love. 13. Runkeeper är bra på att peppa, you´re awesome!! 14. Svettig tjej efter gymmet. 15. Truth!
 
 
Jag fotar så mycket om dagarna med mobilen och tänkte att jag kunde slänga upp lite grann :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0