TRÄNINGSFRÅGOR/SVAR

  2013-11-10 / 21:59:53 / emelie englund /

Precis som jag sa, fruktansvärt vacker! Och det synns att du har gått ner i vikt sedan i somras, trotts att du var exakt lika vacker du, man bara ser att du ser tunnare ut. Men var försiktig bara så att du inte går ner mer, du är verkligen superfin nu och du behöver absolut inte gå ner mer i vikt! Jag vet hur lätt det är att bli besatt när man väll börjat, har varit där och det är inte roligt. För mig blev träning och nyttig mat allt som livet kretsade kring vilket gjorde mig så himla olycklig. Så ta hand om dig!  Åååh tack så hemskt mycket!! Jag tränar för att må bra och för att jag trivs bättre såhär, jag har ett mål och thats it :) Förstår inte varför alla är så oroliga. Jag mådde dåligt förut och slutade äta en period, men nu äter jag som vanligt fast hälsosammare. Tack så hemskt mycket för din komentar, det gjorde mig glad ! Kram Måste även säga att du är verkligen en god förebild. Du har ett arbete, går i skolan, tränar och ser alltid fräsch och vacker ut! Du är en sådan tjej som kan komma hur långt som helst. Du har en fantastisk utstrålning Emelie!  Och tack tusen gånger för denna kommentar, det gjorde min dag. Alla era kommentarer gör mina dagar, jag blir så himla glad och uppskattar det mer än ni tror! Stor bamsekram !!! Hur äter du? Och vart ska du skaffa träningskort? Jag har precis börjat med LCHF vilket innebär Low Carbs, High fat. Detta betyder då ingen pasta, bröd, potatis, ris osv. Kött och Sallad är det jag oftast äter. High fat innebär tyvärr inte att jag kan trycka en chipspåse om dagen som det låter, utan att jag kan t.ex. äta bearnessås, smör, ost osv. Sådant som ändå inte innehåller kolhydrater. Jag äter mellanmål/frukt två gånger om dagen och frukost, lunch och middag. Så kära vänner, don't worry!!  Jag har skaffat gymkort på Friskis och Svettis. Tränar du endast för att gå ner i vikt? Man får ett lätt bild av det alla fall. Som jag sagt tusen gånger, nej. Åtminstonde inte nu, jag tränar för att må bra och nu är målet att börja bygga muskler och få mer konturer och linjer. Bara för att det är så jävla snyggt!! Hur långt brukar du springa när du är ute och springer? Och hur långa PW:n brukar du ta? Oj det är väldigt olika. Ibland blir det en snabbis på bara 3 km. Då försöker jag jogga och hålla hög puls hela vägen. Sen kan jag ta powerwalks/jogga i 6 km och 1 mil. Det är jätte olika, beroende på om jag har tid och passa och hur mycket tid jag har osv.


Min beställning från FitnessGuru här om dagen. Proteinpulver och lite annat smått och gott :)

 

Din kropp har blivit skittsnygg!! Keep up verkligen!!
Fan vad grym du är! Du motiverar mig! Kram
Keep going men att äta förtjänar du <3

Tack för dessa komentarer ovan, ni är guld!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0