VAPIANO

  2013-11-30 / 13:04:56 / emelie englund /
Jag bröjar med att jag är sämst på att blogga, har ingen tid nu och det blir så mörkt snabbt ute så jag kan aldrig plåta några fina bilder. Hatar blixt, så därav alla dessa mobilbilder. De gör ett bättre jobb än vad kameran gör, trust me! Igår var jag iallafall och gymmade, åkte sen in till stan och mötte Elin och Alize och vi tog riktning mot Vapiano.  Himla god mat måste jag säga, jag lyxade till det på Carbonara med fullkornspasta och det passade utmärkt i min mage! Jag har inte ätit pasta på ett bra tag så ja, varför inte när man ändå ska dricka alkohol? Haha.. Aja, vi drack vin och pratade skit och tog sen en "bulle" som mina vänner så fint kallar det (taxi) till Wookhouse där vi drack lite innan vi slutade på Victoria. Inte alls min typ av ställe, men det var roligt ! Jag åkte sen och mötte min pojkvän och så åkte vi hem. 
Jag tog det väldigt lugnt igår, det är idag det smäller. Ikväll blir det Lights med min kära syster!! All in :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0