YESTERDAY

  2013-11-21 / 09:53:30 / emelie englund /
God morgon!
Igår åkte jag till skolan och trotsade min sjuka kropp. Sov oroligt och vaknade klockan fem och började
morgonen med ett bad och massa mediciner. Efter att ha somnat till på bussen var jag inte direkt piggare
kan jag ju säga. Som en zoombie gick jag in till skolan och upp i klassrummet med en powerking i handen.
Skoldagen slutade innan lunch och då åt jag och min kärlek en kycklingsallad på en restaurang vid skolan,
åkte hem och la mig framför Paradise Hotel på tv3 Play. Så himla patetiskt men underhållande program. 
Hela familyn åkte sen och kollade på bio, Hunger Games 2 och ja självklart levererade den. Jag grät säkert 5
gånger och den var så spännande!! Längtar till trean. 

Just nu sitter jag i soffan och dricker jordgubbsté framför Våra värsta år, ska åka och jobba lite senare
men först blir det jobb hemifrån och lite lugn och ro! Ha en bra dag :)


Johanna

Hej! För mig och en kompis (födda 98) har det nu blivit dags för gymnasieval, och vi är väldigt intresserade av mediagymnasiet. Skulle vara jätte tacksam om du kunde skriva lite om skola, lärare, vad man får för projekt inom media, och utrusting (kamera, dator osv). Kram! :)

2013-11-21 @ 15:31:31
Anonym

Har du läst hunger games triologin :)?

2013-11-21 @ 20:07:09
oiuy

Snygga byxor!! Vart är dom ifrån?

2013-11-21 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0