A CHANGE

  2013-10-27 / 16:58:00 / emelie englund /
Varenda dag kan jag tänka - Jag vill inte gå upp igen. Har jag gått upp något?
Vågen var det ända jag brydde mig om under två veckors tid. Dryga ett kilo om dagen gick jag ner. Jag mådde så fruktansvärt dåligt och valde därför att sluta äta under ungefär en och en halv vecka. Det låter mer dramatiskt än vad det var, men jag och min pojkvän hade gjort slut och ja, jag gör så mot mig själv när jag mår dåligt. 

Jag har hela tiden velat ha en kropp med former, men mer fast och med mer muskler. Sen jag blev tillsammans med Adam så har jag brytt mig till och från. Bilden till vänster visar hur jag såg ut i somras. Med dryga 8-9 kg tyngre kropp än vad jag har idag (på bilden till höger). När jag satte dessa bilder brevid varandra så blev det en sån glädje inom mig. Jag blev så stolt över mig själv. En sån skillnad? Det trodde jag aldrig. 

Detta gav mig inspiration till att fortsätta. Powerwalks, intervaller och snart gymkort och bygga muskler är min plan även framöver. För jag vill inte väga de där onödiga kilon extra, jag trivs bättre där jag är nu.
Jag är inte klar, men jag är på väg.
 


Anonym

Keep going men att äta förtjänar du <3

2013-10-28 @ 14:42:26
emilia

Fan vad grym du är! Du motiverar mig! Kram

2013-10-28 @ 18:25:04
URL: http://emiliabenholm.blogg.se
Stephi

Kan du skriva fler tips om hur du gick ner? Grymt kämpat

Hanna Littecke

Du är så himla fin! Känner igen mig själv så sjukt mycket när jag läser din blogg. Sluta aldrig! Kram

2013-12-10 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0