VÄLKOMNA HEM

  2013-10-27 / 17:31:24 / emelie englund /
Den här soffan är världens bästa ska ni veta!!
Jag har tänt upp hela huset och ska snart ställa mig och laga riktigt god mat. Mamma och resten av familjen kommer hem från att ha varit i Småland hela helgen. Ikväll ska vi gosa och äta god mat :)


Matilda

Hej, jag är en tjej som undrar lite om hår, du har ju hållt på mycket med ditt hår, stylat, färgat osv och jag hoppades att du kunde hjälpa mig lite. Jag har det typiska råttfärgade och funderar på att tona håret svart och undrar hur svårt det är att få tillbaka sin vanliga färg/få det till brunt senare. Och om det är svårt att matcha svart hår till kläder?

2013-10-27 @ 17:51:08
Anna

(inte riktigt namn o email såru vet)
De så att vi har tagit bort en hel vägg i mitt rum så jag har frått ett jättestort rum, vi har målat om och bytt golv också, de så att jag har problem med att matcha färger nu, mina fönsterramar är vita och element är vita sen har vi vita lister, men rummet är färgat i typ beige och sår lite åt aprikos, jag ska köpa en ny säng en ny garderop skrivbord och hyllor men känne mig sÅ oinspererad, haru lust att hjälpa mig? Vilka färger kan jag matcha vitt och beige med ? Vill ha lite mörkare färger men de verkar omöjligt att få fint :/

2013-10-30 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0