VITT OCH BRUNT

  2013-10-13 / 15:49:36 / emelie englund /
Jag har flera gånger lagt upp bilder och visat på mitt rum och ändå får jag massa frågor och önskemål. Dessa bilder är tagna för ett tag sen. Jag handlar nya prylar hela tiden och gör om och så vidare. 

Jag skulle vilja göra så mycket inom inredning. Dels är en dröm att driva en egen Coozie. Alltså en butik som den jag jobbar i idag. Inredning är så jävla grymt så det finns inte. Om lite mer än ett år kommer jag ha flyttat hemifrån och gaaah jag vill nu nu nu för jag har så mycket planer om hur allt ska se ut. 
 
Jag har sen ett-två år sen sparat prylar på vinden som jag handlat från bland annat butiken. Grejer som jag vet att jag kommer vilja ha. I mitt hus ska det vara mycket vitt med brunt. Vita golv, väggar och tak. Sen brun inredning. Många av er diggade mitt rum, tack och bock jag älskar det jag med. I princip everything är från Coozie så jag tipsar er om att gå in dit och göra som jag. Det kommer vara julafton när jag väl flyttar, jag har ju glömt bort vad jag har där uppe haha! 
 


Milina

Mysig & fin inredning!

2013-10-13 @ 16:40:22
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0