WANTED ♥

  2013-10-17 / 12:30:00 / emelie englund /
Jag funderar starkt på att köpa en sån här korthållare. För sånna tillfällen när man inte behöver ha med sig hela plånboken. Jag har min Michael Kors plånka som är väldigt stor. Den här skulle uppskattas med vid tillfällen som krogen osv. Sist jag var ute så hade jag med mig kontanter vilket inte lär hända igen, jag hade de först i Bhn, men det kändes inte säkert så de åkte ner mellan byxorna och trosorna istället. Fråga mig inte, jag ville bara inte tappa de. Så för bankkort och leg skulle den här passa utmärkt!  


Linda

Har jag alldeles fel eller fyllde du inte år nyss? :D Hade vart skoj om du visade vad du fick i födelsedagspresent!

2013-10-17 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0