DAGENS LOOK

  2013-09-23 / 22:31:00 / emelie englund /
Dagens look var enkel att välja imorse. Jag har köpt mig ett par beiga Primeboots (likadana som mina grå)
bara för att jag diggar dom. Vita jeans som förövrigt är de gamla jeansleggingsen från Gina Tricot utan fickor
bak. Haha jag hatar dom, men jag hittade ett par gömda i garderoben i storlek XS som jag tryckte på mig. Brukar inte vara van med så "hårda" jeans då jag gillar stretch, men vad gör man inte? Hehe.. Toppen är från Berns och koftan viste jag att jag skulle kunna använda en vacker dag, det är en gammal rackare från Vero Moda som fungerade perfekt till mina dojjor. Jag måste ju matcha you know :D 


Natalie Sandqwist

Så himlans fin Emelie!

2013-09-24 @ 05:59:46
URL: http://natalie.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0