MOBILINLÄGG

  2013-09-19 / 20:43:00 / emelie englund /
Gud vad roligt att så många tycker om när jag pratar om mitt jobb och visar upp bilder. Jätte roligt, det är svårt att inte prata om det med tanke på att jag jobbar väldigt mycket! 

Butiken jag jobbar i ligger i Farsta, det finns webbshop men en fysisk butik i Farstcivil namn Coozie. Vi går in grymma grejer hela tiden, namn blir helt tokig och pank för den delen. Förutom massor med Yankee Candle (!!!) så har vi som jag nämnt tidigare börjat ta in kläder. De är lite dyrare, inte som på H&M eller Gina. Det som är så roligt är att alla bär de inte, vi har väldigt publika märken. Idag fick vi in lite nya kläder, sjalar och smycken dom snart kommer upp på webb singår ni se om ni gillar det! Kramar på er och förlåt för sämre uppdaterinJasmin mamma har snott vårt objektiv så jag har inte fotat någonting... Bättre nästa vecka :) 


Hejhej

När kommer videon ? :)

2013-09-19 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0